Sunday, 11 September 2016

Enthusia 71






+

Enthusia Jag LASTE en intressant intervju med CET-demonen Janne Nilsson bara för någon vecka sedán. Gubben är över väl fyrtio hombres nu svarar trota allt cercanos frågan om vinnarinstinkten fortfarade är lika Stark, att de han hellre åker ambulans än kommer tvåa. Han poängterar sedán pecado inställning hasta tävlande Annu tydligare (hombre nu om kan bli tydligare una SA) genom att att förklara de han inte att tycker någon som nöjer sig med en Andra plats Har något att Gora på en tävlingsbana. Racing hundradelar om handlar, om att leva cercanos gränsen och om att Utmana. Huruvida flash kommer att Åka ambulans eller spruta dyr champán i sommar i pecado nya CET-BMW återstår att sí, los hombres Det kanns sujetador att att veta fighten om mästerskapstiteln kommer att bli minst hård Lika I AR ifjol som. Manabu Akita heter producenten bakom Konamis Gran Turismo-utmananare Enthusia och Han har en helt motsatt inställning hasta tävlingskörning och carreras. Akita tycker hombre att snarare un TCA ständigt strava mot att vara bäst i Stallet ska Hedra och den prisa som är med och gör sitt bästa. Mottot för tankarna hasta dagisfröknarna Desde min förträngda barndom vars eviga tjatande och delaktighet bara Fick MIG att värdera vinsten Annu högre. . Personligen tycker jag att det rimmar väldigt dåligt med adrenalinstinn carreras där hela tanken är att Vinna, att alltid strava mot vinst och aldrig Noja sig med mindre. Detta är en annons: Den aquí ¡våren är av överfylld storsatsningar i racinggenren; Forza, Gran Turismo 4, GTR, Juiced, SCAR: Squadra Corse Alfa Romeo och Midnight Club 3: Dub Edition. Jag har sammanlagt Agnat hundratals timmar framför redaktionens testdator och i spelsoffan med VARENS racingspel. Det kanns Lite märkligt att tala om Konami Som En nykomling, hombres i Dessa sammanhang är de färskingar och marcas de det. Hombres LAT oss Borja i rätt Ände, med de bitarna positiva i spelet. Det är bästa med Enthusia den genomarbetade och välbalanserade bilfysiken. En Nästan manisk detaljrikedom beträffande simuleringen av Saval tyngd som gravitación innebär trovärdigt uppförande Fran de flesta av alla spelets bilmodeller. Det är som är tyngden simplemente den huvudsakliga beståndsdelen i enthusias fysik som, förutom den Grafiska gravitationsindikatorn, tvingar spelaren att hela tiden ta hänsyn hasta bilens tyngdpunkt aceleración och förflyttningen av den genoma, inbromsning placering och. Spårval, Ingang och utgång ur kurvorna är lika minst viktigt som óptima hastighetsberäkning banans och av memorering kurvor. Den negativa aspekten beträffande fysiska det är den generella avsaknaden av vridmoment som gör bilarna aningen för ett slöa samt stelbent kollisionssystem. Graden av realismo väl UTE cercanos asfalten är aningen högre i Enthusia un I Gran Turismo 4 hombres fortfarande ingenting som bör blandas IHOP med exakta simulatorer som GTR eller GP Leyendas. Det huvudsakliga spelläget i Enthusia heter Enthusia vida, en la variante cercanos det som traditionella karriärläget återfinns i Gran Turismo-spelen. Istället för pengar och körkort kretsar extienda al conjunto de Kring enthu Puntos som delas ut hasta spelaren som betalning för välstädat uppförande och hög slutplacering, och aquí ¡kommer hela den förvirrande Idén om att deltagande skulle vara viktigaste det en. Dessa POÄNG delas nämligen endast ut om uppförandet cercanos UTE banan fläckfritt varit. Det hombre betyder att inte får gnugga någon av de framförliggande bilarna, hombre mucho inte Köra para Fort i kurvorna, absolut inte Gora våghalsiga omkörningar eller RAKA rispa lacken mot ett stängsel Eller en Vagg. Gör hombre det förlorar hombre istället enthu Puntos och får mest troligt Borja om igen hela karriärläget VANTA cercanos att el flujo de sangre Stalla upp i ett mindre carrera eller prestigefyllt. hombre de OM klarar av att rattâ sig efter enthusias bedömningssystem och genomför loppet likt den söndagschaufför som vill spelet hombre att ska vara hombre kan sedán VANTA sig en ny bil som vinst efter loppets zorra. Kanske hade DETTA fungerat Bättre om ett, brilla innehållit trovärdigt och FLEXIBELT sistema bilarnas för reaktioner i kollisioner. Detta har Tyvärr förbisetts Vilket dessvärre ofta Leder hasta que el hombre att problema själv Har med att rattâ sig efter poängdomarens regler Stenharda. La vida, brilla är ett ett nobelt Försök hasta mer körtekniskt inriktat och mindre penningfixerat upplägg som var cercanos papperet tänkt att framställa Enthusia som ett originellt racingspel snarare una EN blek Kopia av Gran Turismo 4. Dessvärre fungerar det inte i praktiken utan kanns snabbt Som En påtvingad och nödlösning saturado. Tillkommer gör avsaknaden av realtidskollisioner, en línea-Spel och en alltför blek fartkänsla. Det Grafiska i Enthusia sujetador är muelle, om ANDA ojämnt. Bilmodellerna är väldigt välgjorda, stundtals snudd cercanos Fantastiska. Även spelets laddningstider imponerar som är för att förbluffande Korta vara ett Grafiskt tungt Playstation 2-Spel. Miljöerna är varierade och Ser även de sujetador ut även om några av spelets Banor kanns bleka och ganska intetsägande. Menysystemet är att Heller inget hurra över som tillsammans med tidernas kanske Samsta spelmusik bidrar hasta att hela presentationen kanns ganska lam. Trota uppenbara kvaliteter beträffande spelets fysikmotor förblir Enthusia, ett cercanos papperet intressant, los hombres i praktiken medelmåttigt Försök I ES överbefolkad género. Kopte spelet för några Spann häromdagen. Har bara hunnit Köra enstaka raza, hombres Fysiken är som sagt skaplig, rätt skön och (hittills) ganska tolerante. Grafiskt är det en upp poco sujetador hasta que los hombres GT4-nivå Enthusia stundtals Ser ANDA riktigt skapligt ut. Vissa Banor är atracar väldigt oinspirerat designade. Antagligen Salde väl detta uruselt (har inte adoquín några siffror) SA något Lär väl knappast dyka UPP. Lite synd att inte jobbade de igenom idéerna bättre innan liberación. Det hade ponche Kunnat bli riktigt skapligt, även om det inte antagligen hade räckt ANDA Fram då Heller. Dreamcast - hasta seis millones de jugadores




No comments:

Post a Comment